vrijdag 5 mei 2006

Eerste Bijeenkomst (29 april)

ineke - peter - dimitri - nele - christiaan - anke

Om even te benadrukken
dat het leven niet altijd rozegeur en maneschijn is
open ik in mineur
Op een nogal abrupte en onverwachte manier hebben wij afscheid moeten nemen van iets wat ons allen meteen zeer nauw aan het hart lag. Tijdens onze eerste fotosessie is op onverklaarbare manier het wasknijpermandje van Brechts moeder verdwenen.
Als daders vermoeden we plaatselijk schorriemorrie


Los daarvan
en omdat ik graag geloof
dat het leven rozegeur en maneschijn is
- of dat toch alleszins was verleden zaterdag tussen 14u en 16u -
reken ik de eerste samenkomst van cie hatsjie reeds tot de meest gedenkwaardige, inspiratievolle en gemoedelijke samenkomsten die het jaar 2006 gekend zal hebben
Zoals er door cie hatsjie verleden zaterdag was samengekomen
zo is er inderdaad
in het jaar 2006
nog niemand samengekomen

Ik kijk heel erg uit naar de eerste “echte” repetities die zullen plaatsvinden in juli! Jammer dat ik daarvan de meeste zal missen… Maar het enthousiaststststst ben ik waarschijnlijk nog over de twee films die Brecht als inspiratiebron aangaf! Festen en Death in Venice zijn allebei geweldig goed, ik ben benieuwd wat dat op ’t podium zal geven.
Ik heb het gevoel dat de groep – met bekende en minder bekende gezichten – nu al vrij goed overeenkomt. Het belooft alleszins een fantastische vakantie te worden…

Voorts ben ik een groot voorstander
van seks op de planken


(Peter)

Geen opmerkingen: